این نظر توسط بچه بد در تاریخ 1393/5/21/2 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

بــــرا من اگه همچین اتفاقی بیفته (ک نمیفته ) پسره رو ج.ش میدم
پاسخ: فکر کنم تب کردی...وای داری میسوزی که اینجوری هزیون میگی

این نظر توسط نــ♥ــفــ♥ــس در تاریخ 1393/5/16/4 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

بروووووووووو باووووووووو يه شوت ميزنم به جا اين كه بيوفتي ااااااب بري فضااااااا خودتم اون جا گم كني برنگردي رو زمين كسي جرات نداره به نوك انگشتم دست بززززززنه چه برسسسسسسسه بياد اين حركتو انجام بده پاشو از جاش ميكنمممم
پاسخ:دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟ بگو خجالت نکش

این نظر توسط شعله(جانان( در تاریخ 1392/9/16/6 و 1:45 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

۰ میدم زور بازو نشان دهنده عقل کم تست پسرا کلا ناقص الخلقن
پاسخ:ممنونم... چیه زود جو گیر میشید ! اصن داریم ؟ هست ؟ بی خیال ...به سلامتی پسرای با معرفت و با مرام

این نظر توسط maryam در تاریخ 1392/7/5/5 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خیلی بی ادبه!!0
پاسخ:تا چشت دراد ......خخخخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط مرسده در تاریخ 1392/7/2/2 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام چوطوری؟

مدرسه ها شروع شده دیگه زیاد وقت نمیکنم آ1 کنم. حداقل هفته ای یبار. امسال سال آخره مجبورم بچسبم به درس!!

هر وقت آپ کردم خبرت میکنم
پاسخ:حتما خبرم کن گلم...


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: