چگونه سریع وزن کم کنیم ؟

همه ما دوست داریم که به سرعت وزنمان را کاهش دهیم. هیچ چیز اشتباه تر از این نیست که هر روز با رژیم غذایی تان در کشمکش باشید، برای رعایت قوانین کاهش وزن به خودتان تبریک بگویید سپس متوجه شوید که باید این کار را به صورت طولانی مدت ادامه دهید. اکثر ما حتی یک روز را هم نمی توانیم مدیریت کنیم.

درحقیقت دلایل ژنتیکی پشت این قضیه نهفته است. آیا نداشتن اراده نمی تواند دلیل آن باشد؟ اما ما در این مقاله قصد داریم نکاتی را جهت کاهش وزن سریع متذکر شویم. اگر نکات زیر را رعایت کنید به شما قول می دهیم هر هفته حدود 2 کیلو کم کنید.


 
برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

 

مهر: محققان دانشگاه هاروارد اعلام كرده‌اند اینترنت و كم‌خوابی در دختران نهایتا منجر به چاقی می‌شود. تعداد ساعات كار با رایانه و خواب در شبانه روز دختران می‌تواند عاملی تعیین‌كننده در چاقی آنها باشد.

در این تحقیقات محققان بیش از 5000 دختر بین سنین 14 تا 21 سال را از نظر زمان وقت‌گذرانی با رایانه و ساعات خوابشان تحت ارزیابی و سپس شاخص توده بدنی آنها را پس از یك سال مورد محاسبه قرار دادند. نتیجه این تحقیقات نشان داد، بیشترین میزان چاقی در دخترانی است كه بیشتر با رایانه كار می‌كردند و كمتر می‌خوابیدند.

این گروه به مراتب بیشتر از سایرین از تنقلات و نوشابه‌ها نیز استفاده كرده و خود این عوامل موجب تشدید چاقی آنها شده بود.

مشخص شده كه كار با رایانه و اینترنت موجب كاهش تحرك بدنی و افزایش میل به خوردن و آشامیدن می‌شود و علاوه بر این از آنجا كه بیشتر جوانان علاقه به استفاده از اینترنت در اوقات فراغت دارند، ساعات پایانی شب را برای این كار انتخاب می‌كنند و همین امر موجب كم‌خوابی آنها می‌شود

وصیت‎نامه حضرت علی(علیه‎السلام): از وصایاى حضرت علی(علیه‎السلام) در واپسین دم حیات مى‎توان به وصیت گهربار ذیل اشاره نمود.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

لاغری سریع 

ایراد بزرگ اغلب رژیم غذائی، سخت بودن آنهاست که غیر عملی شان می کند. با در پیش گرفتن راه های کوچک و عملی، سریعتر و بهتر به هدف نزدیک می شوید

 

الان وقت آن رسیده که به خود بیائید و چنان چه تصمیم دارید لاغر شوید، فکری اساسی کنید. به نظر می آید دنبال کردن رژیم غذائی منظم و ورزش های روزانه کار ساده ای نیست و تنها به چند روز اول برنامه رژیم اختصاص دارد. در ضمن شروع یک رژیم غذائی مناسب کار راحتی نیست و پشت کار و انگیزه بسیار می خواهد. اما بهترین راه برای شروع این رژیم های سخت چیست؟ مطمئن ترین راه برای رسیدن به نتیجه ای مطلوب این است که رژیم خود را با تغییرات کوچکی در برنام غذائی تان شروع کنید و یک دفعه سراغ رژیم های سخت و طاقت فرسا نروید. مثلاً می توانید برای شروع به جای استفاده از شیر پرچرب از شیر کم چرب استفاده کنید همین اقدام ساده تحول بزرگی در برنامه غذائی شما به وجود می آورد. تغییرات کوچک بسیاری وجود دارد که منجر به کاهش وزن چشم گیری می شود. 

این جا ۲۵ شیوه ساده برای شما گفته شده است: شما می توانید ۵ تا از راحت ترین و مناسب ترین آن ها را برای شروع انتخاب کنید و پس از پایان هفته اول ۵ تای دیگر را به آن اضافه کنید و همین طور پیش بروید. همه رژیم ها در مورد تمام افراد کارساز نیستند! پس این شما هستید که باید ببینید کدام یک از این شیوه ها برای شما مناسب است!

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید